









آخرین ارسالی های انجمن
عنوان | پاسخ | بازدید | توسط |
کدام کشورها پرسرعت ترین اینترنت دنیا را دارند؟ | 0 | 14 | admin |
مقاله سخت افزار کامپیوتر | 0 | 305 | admin |
10 اپلیکیشن کاربردی برای اندروید | 0 | 470 | admin |
مقاله برنامه نویسی برای IOS | 0 | 666 | admin |
بهترین تبلتهای پیشنهادی بر اساس قیمت | 0 | 768 | admin |
معرفی بهترین گوشی های شیائومی 2022 | 0 | 1140 | admin |
نرم افزار موبایل ووکامرس (Woocommerce) | 0 | 1289 | admin |
آخرین نسخه اندروید چیست و چگونه نسخهی اندروید را چک کنیم؟ | 0 | 1405 | admin |
معرفی سیستم عامل iOS و همه چیز در مورد آن | 0 | 1525 | admin |
بهترین تبلت های 2022 معرفی شدند!؟! (مشخصات) + (مزایا | معایب) | 0 | 1791 | admin |
معرفی چند سایت بررسی مشخصات گوشی موبایل | 0 | 1912 | admin |
مورد انتظارترین بازی های موبایل در 2022 | 0 | 2068 | admin |
10 کاری که تصور نمیکردید گوشی هوشمدتان قادر به انجام آنها باشد | 0 | 2192 | admin |
سری گلکسی S20 سامسونگ با مشکل جدی صفحهنمایش روبهرو شده است | 0 | 2176 | admin |
قواعد دستوری جاوا اسکریپت | 0 | 2722 | admin |

Acorn Aid یک اسکریپت رایگان بر پایه PHP جهت پشتیبانی آنلاین مشتریان میباشد ، این اسکریپت با دارا بودن پنل مدیریتی قوی و دو ابزار تیکت ،چت آنلاین گزینه خوبی برای راه اندازی بخش پشتیبانی مشتریان میباشد. این اسکریپت بسیار کم حجم بوده و از رابط کاربری خوبی نیز برخوردار میباشد. نصب و راه اندازی سریع ، دسته بندی و ایجاد بی نهایت دیپارتمان ، اضافه کردن عوامل و کارمند و کاربر به سیستم ، بخش اولویت ها ، یادداشت های خصوصی ، بخش آموزش ، بخش ذخیره تیکت ها ، ویرایش ، بستن ، تغییر تیکت ها ، چت زنده ، سازگاری و ادغام با ایمیل ، اطلاعیه های ایمیلی ، ویرایش گروهی ، جستجو و فیلتر تیکت ها ، گزارش و … از ویژگی های اصلی این اسکریپت میباشد. همچنین این اسکریپت دارای ، ویژگی های زیر نیز میباشد.


SPBAS نام اسکریپتی تجاری می باشد که به شما این امکان را می دهد تا به مدیریت سرویس های هاستینگ و دامنه کاربران و صدور فاکتور و سر رسید سرویس های کاربران بپردازید. در این سیستم کاربران قادر هستند تا با عضویت در سیستم و سفارش محصولات در سبد خرید اقدام به خرید سرویس های مد نظر کنید و نسبت به پرداخت آن اقدام کنید. این سیستم از نظر کارکرد تقریبا همانند سیستم مشهور WHMCS می باشد. به امکانات کلی این سیستم اشاره می کنیم.


امروزه در سایت های خدماتی و سرویس دهی یکی از مهمترین نکات اصلی “بخش پشتیبانی” آن می باشد که رابطه بین تیم خدماتی و کاربران یا مشتریان را پررنگ و محکم تر می کند. برای راه اندازی بخش های پشتیبانی یا همان ارسال های تیکت می توان از نرم افزار های تحت وب یا همان اسکریپت های PHP حرفه ای استفاده کرد که امروز با یکی از کامل ترین اسکریپت های این مجموعه در خدمت شما هستیم. نام این اسکریپت Support Centre می باشد. همراه ما باشید.
Support Centre نام یک اسکریپت PHP در زمینه پشتیبانی و ارسال تیکت می باشد که امکان پشتیانی حرفه ای سایت را برای سما فراهم می کند. با راه اندازی این سیستم، کاربران با ورود به حساب کاربری خود، به راحتی می توانند با ارسال تیکت سوالات خود را ارسال کرده و تیم پشتیبانی سایت به بررسی سوالات و مشکلات کاربران می پردازند. اسکریپت Support Centre با دارا بودن امکانات و ویژگی هایی مانند مدیریت حرفه ای، پنل کاربری، ورود و عضویت، ضد اسپم قدرتمند، ورود مهمان، دسته بندی و… اشاره کرد. در ادامه به برخی از امکانات اسکریپت Support Centre اشاره خواهیم کرد همراه ما باشید.






Task Sharing System نام یک اسکریپت تجاری برپایه PHP می باشد که توسط فریم ورک Laravel نسخه 5.1 ساخته شده است و با استفاده از آن قادر خواهید بود یک سیستم اشتراک گذاری کارهای مشتری راه اندازی کنید به صورتی که برای مشتریان خود می توانید حساب کاربری ایجاد نمایید تا بتوانند از روند کارهایشان با خبر بشوند و یا زمان باقی مانده تا تاریخ اتمام پروژه خود را مشاهده کنند ، همچنین در صورت نیاز از طریق تیکت مشکلات و یا سوالات خود را بیان کنند. از قابلیت های برجسته این سیستم می توان به نصب آسان ، طراحی واکنش گرا ، قابلیت دسته بندی کار ها ، قابلیت اضافه نمودن بی نهایت پروژه کار ، دارای نوتیفیکیشن حرفه ای و زنده ، قابلیت تعریف رنگ ها و نماد های رنگی برای موارد مختلف و همچنین تقویم بسیار قدرتمند با قابلیت نمایش هفته و ماه های آتی اشاره نمود.













