آموزش بازاریابی در اینستاگرام

آموزش بازاریابی در اینستاگرام

جستجوگر

موضوعات

  • آرشیو برنامه ها
  • امنیتی
  • آنتی ویروس 30
  • ضد جاسوسی 24
  • پاک کننده ها 24
  • برنامه امنیتی 26
  • چند رسانه ای
  • تبدیل فرمت 24
  • رایت و کپی 60
  • پخش کننده 31
  • کدک 21
  • ویرایش ویدئو 26
  • برنامه مالتی مدیا 25
  • گرافیک
  • تبدیل تصاویر 23
  • انیمیشن سازی 20
  • ویرایش عکس 27
  • طراحی 23
  • اینترنت و شبکه
  • مرورگر 27
  • مدیریت دانلود 21
  • مسنجر 19
  • اف تی پی 20
  • مدیریت شبکه 22
  • ابزار شبکه 27
  • ایمیل 19
  • کاربردی
  • فشرده سازی 22
  • پشتیبان گیری 23
  • بازیابی اطلاعات 24
  • بهینه سازی 25
  • ضبط صفحه نمایش 21
  • برنامه کاربردی 46
  • حذف کننده 20
  • برنامه نویسی
  • طراحی وب 27
  • دسکتاپ
  • مدیریت دسکتاپ 19
  • محافظ صفحه نمایش 20
  • ابزار اداری
  • پی دی اف 22
  • ویرایشگر متن 24
  • تبدیل اسناد 20
  • آفیس 20
  • گفتار 18
  • ابزار رسم 19
  • برنامه های ارائه 18
  • نرم افزار اداری 21
  • سیستم عامل
  • سیستم عامل ویندوز 24
  • سیستم عامل لینوکس 20
  • سیستم عامل مک 20
  • آرشیو موزیک
  • اخبار موسیقی 41
  • آلبوم 108
  • تيتراژ 68
  • تک اهنگ 107
  • رمیکس 55
  • عمومی 19
  • فول آلبوم 30
  • موزیک ویدیو 60
  • بی کلام 28
  • نوحه 30
  • موزیک آنلاین 21
  • آرشیو فیلم و سریال
  • اجتماعی 26
  • تاریخی 21
  • ترسناک 26
  • حادثه ای 24
  • خانوادگی 28
  • درام 27
  • مستند 22
  • کمدی 33
  • تخیلی 29
  • اکشن 30
  • کودک و نوجوان 23
  • کارتون و انیمیشن 29
  • دفاع مقدس 15
  • سریال های ایرانی 29
  • سریال های خارجی 20
  • فیلم ایرانی 19
  • آرشيو عکس ها
  • عکس بازیگران 31
  • عکس خواننده ها 23
  • عکس فیلم ها و سریال 20
  • عکس وسایل نقلیه 24
  • تصاویر سه بعدی 21
  • عکس شهر و کشور 24
  • عکس خوردنی 21
  • عکس کودکان 20
  • عکس طبیعت 20
  • عکس حیوانات 21
  • عکس فضا 19
  • عکس ورزشی 21
  • عکس مد و پوشاک 20
  • عکس فانتزی 22
  • عکس دکوراسیون 19
  • عکس بازی 19
  • عکس مذهبی 19
  • عکس عاشقانه 21
  • عکس كاريكاتور 19
  • عکس کارت پستال 19
  • عکس متفرقه وجالب 24
  • عکس بگراند 23
  • عکس والپیپر 19
  • آرشیو وبمستر ها
  • قالب سایت
  • قالب های وردپرس 38
  • قالب های جوملا 21
  • قالب های نیوک 17
  • قالب های دیتالایف 21
  • قالب وبلاگ
  • قالب بلاگفا 26
  • قالب میهن بلاگ 24
  • قالب بلاگ اسکای 23
  • قالب رزبلاگ 23
  • قالب انجمن رزبلاگ 16
  • ابزارهای کاربردی
  • ابزار وبلاگ و سایت 37
  • ابزار زیباسازی 28
  • ترفند ها و آموزش ها 39
  • ابزار حرفه ای وبلاگ 25
  • آرشیو اسکریپت سایت ها
  • آپلودسنتر 24
  • آمارگیر 23
  • اسلایدر 19
  • اشتراك گذاري فايل 21
  • اپلیکیشن فیسبوک 17
  • ایجاد سایتهای موزیک 19
  • بازي انلاين 19
  • تالار گفتگو 18
  • جاوا اسکریپت/ایجکس 17
  • جامعه مجازی 19
  • جستجوی دامنه 19
  • حراجی آنلاین 18
  • خبر خوان 18
  • خبرنامه 19
  • خبرگزاری/خبری 18
  • خدماتی 18
  • دایرکتوری 19
  • دفتر میهمان 8
  • ديگر اسكريپتها 22
  • ساب دومین دهی 7
  • سیستم مدیریت محتوا 18
  • علاقه مندی 17
  • فروشگاه ساز 19
  • فرم ها 17
  • پرسش و پاسخ 18
  • پشتیبانی مشتری 18
  • وبلاگ دهی 18
  • ویرایشگر آنلاین 17
  • ویکی 8
  • لینکدونی 7
  • نظر سنجی 19
  • هاستينگ 18
  • مدیریت آزمون 17
  • مدیریت ایمیل 17
  • مدیریت تبلیغ 19
  • مدیریت دانلود 11
  • مدیریت صورت حساب 18
  • مدیریت پایگاه داده 15
  • مدیریت مدارس 16
  • مدیریت کاربران 16
  • موتور جستجو 18
  • کاریابی انلاین 15
  • کوتاه کننده لینک 16
  • گالری تصاویر 16
  • چت 17
  • اسکریبت های تراوین 10
  • آرشیو اندروید
  • بازیهای اندروید 98
  • نرم افزارهای اندروید 124
  • تلگرام 21
  • واتس اپ 3
  • آرشیو بازی ها
  • بازی های اکشن 56
  • بازی های ماجرایی 35
  • بازی های استراتژیک 32
  • بازیهای ورزشی 23
  • بازی های کودکان 31
  • بازی های فکری 29
  • بازی های مسابقه ای 24
  • کرک بازیهای کامپیوتری 13
  • رفع مشکلات رایج 15
  • آرشیو بازی های آنلاین
  • بازى هاى مرحله اى 22
  • بازى هاى ورزشى 24
  • بازى هاى فکرى 22
  • بازى هاى اکشن 25
  • بازى هاى مسابقه اى 22
  • بازى هاى تيراندازى 22
  • بازى هاى دختران 21
  • بازى هاى کودکان 21
  • آرشیو سرگرمی تفریحی خدماتی
  • اختصاصی سایت 73
  • اس ام اس 32
  • رمان و داستان 43
  • دانستنی جالب و جدید 31
  • طنز جوک و خنده دار 28
  • متن و اشعار عاشقانه 176
  • آهنگ پیشواز ایرانسل 8
  • اخبار 43
  • آموزش 39
  • بخش ویدئو های آنلاین 61
  • هک 14
  • مقاله و پایان نامه 9
  • دیگر مطالب 18
  • شبکه های پرطرفدار

    آخرین ارسالی های انجمن

    آموزش بازاریابی در اینستاگرام


    اگر اکانت اینستاگرام دارید، آیا اینستاگرام را بیشتر چک می‌کنید یا ایمیلتان را؟ روز به روز بازاریابی با ایمیل سخت‌تر می‌شود. البته منظورم این نیست که قدرتش را از دست داده یا باید کنار گذاشته شود. هنوز اصلی‌ترین روش ارتباط در بازاریابی اینترنتی همان ایمیل است؛ ولی اطلاع‌رسانی، جلب‌ توجه مخاطب و بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی هر روز آسان‌تر می‌شود. دلیل آن است که رسانه‌های اجتماعی برای مخاطب خیلی بیشتر از سایت ما یا حتی ایمیل شخصی جذاب است.

    جای هیچ شکی نیست که اینستاگرام توانسته رتبه اول را در تمام رسانه‌های اجتماعی موبایل به خود اختصاص دهد. اینستاگرام بیش از 300 میلیون کاربر دارد که بیش از 200 میلیون از آن‌ها کاملا فعال هستند؛ یعنی مطالب جدید را می‌بینند. جالب است بدانید هم‌اکنون بیش از 20 میلیارد عکس در اینستاگرام وجود است، یعنی تقریبا به ازای هر فردی که روی کرده زمین زندگی می‌کند 3 عکس وجود دارد!

    اگر بتوانیم از اینستاگرام درست استفاده کنیم و ترفندهای‌ آن را بدانیم به راحتی می‌توانیم برندمان را محبوب‌تر کنیم و همچنین محصولات و خدمات را بفروشیم. شما حتی اگر سایت نداشته باشید باز تا حدی می‌توانید از روش‌های بازاریابی با اینستاگرام استفاده کنید. اگر فرصت بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی را از دست بدهید، یک ابزار تبلیغاتی رایگان و بسیار قدرتمند را کنار گذاشته‌اید.

    هنگامی که تعداد فالوورهای اینستاگرام سایت مدیرسبز حدود 1000 نفر بود، حدود ساعت 8 عصر پنجشنبه یک کوپن تخفیف در اینستاگرام گذاشتم و نوشتم فقط تا 23:59 امشب؛ یعنی آن کوپن فقط برای 4 ساعت معتبر بود. فقط در آن 4 ساعت چند میلیون تومان فروش ایجاد شد. اگر همین کار با ایمیل انجام می‌شد قطعا به این سرعت نتیجه نمی‌داد. برای دیدن این مورد واقعی می‌توانید در اینستاگرام modiresabz را جستجو کنید.

    اگر میزان کل فروش را به تعداد دنبال‌کننده‌ها تقسیم کنیم می‌بینیم در این مورد خاص مالی هر فالوور حدود 4000 تومان می‌شود؛ یعنی هر دنبال‌کننده برایمان می‌تواند 4000 تومان فروش ایجاد کند؛ بنابراین حتی ارزش دارد بر تبلیغاتی سرمایه‌گذاری کنیم که نتیجه آن افزایش تعداد هواداران ما شود.

    مدل‌ جدید بازاریابی اینترنتی که روز به روز در حال رایج شدن است، هدایت افراد سایت به رسانه‌های اجتماعی است. پس از آنکه بازدیدکننده، دنبال‌کننده یکی از رسانه‌های اجتماعی شد، به او دسترسی داریم و می‌توانید پیام‌های بازاریابی را از این طریق برایش ارسال کنیم.

    در ادامه به بررسی 7 ترفند می‌پردازیم که می‌تواند عملیات بازاریابی شما را در اینستاگرام بهبود بخشد.

    1. استفاده بهتر از آدرس سایت در پروفایل

    در اینستاگرام شما می‌توانید آدرس وب‌سایت را در پروفایلتان وارد کنید. اگر وب‌سایت ندارید بهتر است آن قسمت را خالی نگذارید؛ مثلا می‌توانید آدرس پروفایل لینکدین خود را وارد کنید. اگر سایت دارید بهترین حالت آن است که به جای وارد کردن آدرس صفحه اصلی سایت، افراد را به صفحه فرود خود هدایت کنید. صفحه فرود صفحه‌ای است که در آن ایمیل مخاطب را دریافت می‌کنید و به ازای آن یک هدیه به او می‌دهید. هدیه می‌تواند یک کتاب الکترونیکی رایگان، آموزش صوتی، فیلم یا هر اطلاعات جذاب دیگر باشد.

     2. ایجاد توقف بر عکس‌ها

    از عکس‌هایی استفاده کنید که باعث کنجکاوی شود. اگر عکس‌هایی بسیار معمولی و حتی با کیفیت عالی منتشر کنید هیچ انگیزه‌ای برای توقف بر عکستان ایجاد نمی‌کنید. افراد اغلب با عکس‌های زیادی مواجه هستند و تنها چیزی که باعث توقف بر یک عکس خاص می‌شود حس کنجکاوی است. برای ایجاد کنجکاوی روش‌های زیادی وجود دارد؛ مثلا می‌توانید از یک محصول از فاصله‌ای بسیار نزدیک عکس بگیرید که به راحتی قابل حدس زدن نیست. ایده دیگر گرفتن عکس از زاویه‌ای نامتداول است. کمی وقت بگذارید و بر خلاقیت عکس‌ها کار کنید و ببینید چقدر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

     

    3. نوشتن توضیحات پروفایل برای فالو شدن

    در بخش توضیحات پروفایلتان که Bio نامیده می‌شود بدیهیات و موارد کلیشه‌ای ننویسید. همچنین از خودتان و کسب‌و‌کارتان تعریف نکنید، بلکه فقط بر پاسخ یک سوال متمرکز شوید. چرا دیگران باید شما را فالو کنند؟ مهم‌ترین مطلبی که باعث فالو شدن شما می‌شود ارائه دلیلی قانع‌کننده برای این کار است. در واقع خیلی واضح بگویید که با فالو کردن شما چه مزیتی به دست می‌آورند.
    مثال نامناسب: بزرگ‌ترین شرکت آموزشی در زمینه بازاریابی و مدیریت
    مثال مناسب: با فالو کردن این صفحه با نکات و ترفندهای مدیریتی آشنا شوید و برای خرید از سایت کوپن‌های تخفیف دریافت کنید.

     

    4. ارائه کوپن تخفیف فقط در اینستاگرام

    در صفحه اینستاگرام مدیرسبز چند تست انجام دادیم تا ببینیم بهترین راهکار برای هدایت افراد از اینستاگرام به سایت و ایجاد فروش چیست. فرض کنیم می‌خواهید برای اعضای اینستاگرام خود یک فروش ویژه بگذارید و 20 درصد تخفیف بدهید. اعلام این موضوع که محصولات 20 درصد تخفیف دارند جذابیت چندانی ایجاد نمی‌کند. بهترین کار آن است که یک کوپن تخفیف 20 درصدی به صورت کاملا انحصاری در اختیار دنبال‌کنندگان شما در اینستاگرام قرار دهید. در سایت و جاهای دیگر هیچ صحبتی از این تخفیف نکنید.

     

    5. ارائه مطالب انحصاری

    یکی از کارهای بسیار اشتباه که توسط بسیاری از بازاریایان اینترنتی انجام می‌شود، انتشار تمامی پست‌ها در تمام رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی است؛ یعنی فرض کنید شما یک فروش ویژه دارید. این مطلب را در فیس‌بوک، اینستاگرام، لینکدین و … اعلام می‌کنید. پس از مدتی کاربران می‌بینند که رسانه‌های اجتماعی شما کپی همدیگر هستند؛ بنابراین به این نتیجه می‌رسند که لزومی ندارد تمام آن‌ها را دنبال کنند. کافی است گاهی به یکی از آن‌ها نگاهی بیندازند. البته گاهی لازم است مطلبی را در تمام رسانه‌ها منشتر کنید، ولی در هر رسانه مطالب اختصاصی هم داشته باشید.

     

    6. تغییر ماهانه عکس پروفایل

    عکس پروفایلتان را ماهی یک بار عوض کنید! شاید این مورد کمی عجیب به نظر برسد، ولی این کار باعث می‌شود از دید اینستاگرام کاربر فعال‌تری محسوب شوید. هر چه کاربر فعال‌تری باشید، عکس‌های شما در نتایج جستجوی اینستاگرام جایگاه بهتری خواهد داشت و احتمال دیده شدن عکس‌هایتان و فالو شدن شما بیشتر می‌شود.
    شاید فکر کنید اکانت من کاملا تجاری است و مثلا لوگوی شرکت را به عنوان عکس پروفایل قرار داده‌ام. چگونه می‌توانم هر ماه آن را عوض کنم؟ با کمی خلاقیت این کار انجام‌پذیر است. می‌توانید به مناسبت‌های مختلف لوگو را کمی تغییر دهید؛ مثلا با شروع زمستان می‌توانید چند دانه برف به لوگو اضافه کنید. یا با شروع بهار زمینه لوگوی شما گل و گیاه باشد حتی گاهی می‌توانید بر عکس پروفایلتان بنویسید: فروش ویژه!

     

    7. اول آموزش، سپس فروش

    در اینستاگرام به آموزش بپردازید. شاید بلافاصله بگویید کار من آموزش نیست؛ مثلا فروشگاه لوازم اتومبیل دارم، حتی اگر لوازم اتومبیل می‌فروشید کار اصلی شما آموزش است. البته منظور از آموزش ارائه نکات و ترفندهایی درباره لوازم اتومبیل است. همچنین می‌توانید نکاتی را بگویید تا مخاطب با خواندن آن بتواند خرید بهتری انجام دهد. در آموزش‌ها توضیح دهید چگونه می‌توان تشخیص داد محصول کیفیت مناسبی دارد یا خیر. درواقع اغلب خریداران به کمک و آموزش نیاز دارند و ترجیح می‌دهند محصول را از کسی بخرند که آموزش بهتری می‌دهد. یکی از دلایل موفقیت دیجی‌کالا همین است. اغلی افراد برای کسب اطلاعات درباره محصول و مقایسه محصولات به سایت مراجعه می‌کنند، سپس به خریدار تبدیل می‌شوند.

    برچسب ها

    ارسال نظر

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی

    نظرات ارسال شده

    ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

    برنامه های ضروری ویندوز

    آخرین نسخه نرم افزار مرورگر اینترنت موزیلا مرورگر گوگل کروم نسخه نهایی دانلود اینترنت اکسپلورر آخرین نسخه نرم افزار مرورگر اپرا به روزترین آخرین نسخه یاهو مسنجر آخرین نسخه پخش کننده حرفه ای چندرسانه  آخرین نسخه پخش فایل های صوتی و تصویری آخرین نسخه حرفه ای ترین نرم افزار پخش کننده دنیا آخرین نسخه آنتی ویروس نود 32 آخرین نسخه نرم افزار قدرتمند و کم حجم رایت آخرین نسخه نرم افزار فشرده سازی فایل ها آخرین نسخه نرم افزار مدیریت دانلود آخرین نسخه بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف آخرین نسخه پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز  نمایش قدرتمند و امن فایل پی دی اف

    آمارگیر

    • :: آمار مطالب
    • کل مطالب : 4832
    • کل نظرات : 85
    • :: آمار کاربران
    • افراد آنلاين : 33
    • تعداد اعضا : 821
    • :: آمار بازديد
    • بازديد امروز : 2,501
    • بازديد ديروز : 2,831
    • بازديد کننده امروز : 669
    • بازديد کننده ديروز : 195
    • گوگل امروز : 459
    • گوگل ديروز: 55
    • بازديد هفته : 32,872
    • بازديد ماه : 320,195
    • بازديد سال : 8,261,320
    • بازديد کلي : 17,439,340
    • :: اطلاعات شما
    • آي پي : 3.235.101.50
    • مرورگر :
    • سيستم عامل :

    چی شد که سر از گود دانلود درآوردی؟





    بخش تبلیغات بک لینک سایت