زمان رسیدن به واقعیت: مطالعه موردی برای تحقیقات انتقادی در مورد اقدام در مدیریت خرید و تامین

زمان رسیدن به واقعیت: مطالعه موردی برای تحقیقات انتقادی در مورد اقدام در مدیریت خرید و تامین

سایت های دیگر ما:

جستجوگر

موضوعات

  • آرشیو برنامه ها
  • امنیتی
  • آنتی ویروس 36
  • ضد جاسوسی 29
  • پاک کننده ها 29
  • برنامه امنیتی 31
  • چند رسانه ای
  • تبدیل فرمت 29
  • رایت و کپی 65
  • پخش کننده 39
  • کدک 26
  • ویرایش ویدئو 31
  • برنامه مالتی مدیا 30
  • گرافیک
  • تبدیل تصاویر 29
  • انیمیشن سازی 25
  • ویرایش عکس 33
  • طراحی 29
  • اینترنت و شبکه
  • مرورگر 35
  • مدیریت دانلود 27
  • مسنجر 24
  • اف تی پی 24
  • مدیریت شبکه 26
  • ابزار شبکه 32
  • ایمیل 24
  • کاربردی
  • فشرده سازی 28
  • پشتیبان گیری 28
  • بازیابی اطلاعات 29
  • بهینه سازی 30
  • ضبط صفحه نمایش 25
  • برنامه کاربردی 53
  • حذف کننده 25
  • برنامه نویسی
  • طراحی وب 33
  • دسکتاپ
  • مدیریت دسکتاپ 24
  • محافظ صفحه نمایش 22
  • ابزار اداری
  • پی دی اف 29
  • ویرایشگر متن 29
  • تبدیل اسناد 25
  • آفیس 24
  • گفتار 23
  • ابزار رسم 23
  • برنامه های ارائه 21
  • نرم افزار اداری 24
  • سیستم عامل
  • سیستم عامل ویندوز 29
  • سیستم عامل لینوکس 25
  • سیستم عامل مک 24
  • آرشیو موزیک
  • اخبار موسیقی 46
  • آلبوم 113
  • تيتراژ 73
  • تک اهنگ 112
  • رمیکس 60
  • عمومی 23
  • فول آلبوم 34
  • موزیک ویدیو 65
  • بی کلام 33
  • نوحه 32
  • موزیک آنلاین 24
  • آرشیو فیلم و سریال
  • اجتماعی 30
  • تاریخی 26
  • ترسناک 31
  • حادثه ای 28
  • خانوادگی 32
  • درام 32
  • مستند 27
  • کمدی 38
  • تخیلی 34
  • اکشن 35
  • کودک و نوجوان 28
  • کارتون و انیمیشن 34
  • دفاع مقدس 20
  • سریال های ایرانی 33
  • سریال های خارجی 26
  • فیلم ایرانی 25
  • آرشيو عکس ها
  • عکس بازیگران 37
  • عکس خواننده ها 29
  • عکس فیلم ها و سریال 26
  • عکس وسایل نقلیه 30
  • تصاویر سه بعدی 25
  • عکس شهر و کشور 29
  • عکس خوردنی 27
  • عکس کودکان 26
  • عکس طبیعت 27
  • عکس حیوانات 27
  • عکس فضا 25
  • عکس ورزشی 27
  • عکس مد و پوشاک 26
  • عکس فانتزی 28
  • عکس دکوراسیون 25
  • عکس بازی 24
  • عکس مذهبی 24
  • عکس عاشقانه 27
  • عکس كاريكاتور 25
  • عکس کارت پستال 24
  • عکس متفرقه وجالب 29
  • عکس بک گراند 29
  • عکس والپیپر 25
  • آرشیو وبمستر ها
  • قالب سایت
  • قالب های وردپرس 44
  • قالب های جوملا 27
  • قالب های نیوک 22
  • قالب های دیتالایف 27
  • قالب وبلاگ
  • قالب بلاگفا 32
  • قالب میهن بلاگ 25
  • قالب بلاگ اسکای 29
  • قالب رزبلاگ 28
  • قالب انجمن رزبلاگ 18
  • ابزارهای کاربردی
  • ابزار وبلاگ و سایت 43
  • ابزار زیباسازی 34
  • ترفند ها و آموزش ها 45
  • ابزار حرفه ای وبلاگ 31
  • آرشیو اسکریپت سایت ها
  • آپلودسنتر 30
  • آمارگیر 27
  • اسلایدر 25
  • اشتراك گذاري فايل 27
  • اپلیکیشن فیسبوک 19
  • ایجاد سایتهای موزیک 23
  • بازي انلاين 24
  • تالار گفتگو 23
  • جاوا اسکریپت/ایجکس 21
  • جامعه مجازی 24
  • جستجوی دامنه 25
  • حراجی آنلاین 23
  • خبر خوان 22
  • خبرنامه 22
  • خبرگزاری/خبری 21
  • خدماتی 24
  • دایرکتوری 24
  • دفتر میهمان 9
  • ديگر اسكريپتها 28
  • ساب دومین دهی 7
  • سیستم مدیریت محتوا 24
  • علاقه مندی 21
  • فروشگاه ساز 25
  • فرم ها 22
  • پرسش و پاسخ 21
  • پشتیبانی مشتری 23
  • وبلاگ دهی 21
  • ویرایشگر آنلاین 19
  • ویکی 9
  • لینکدونی 8
  • نظر سنجی 21
  • هاستينگ 20
  • مدیریت آزمون 21
  • مدیریت ایمیل 22
  • مدیریت تبلیغ 24
  • مدیریت دانلود 15
  • مدیریت صورت حساب 23
  • مدیریت پایگاه داده 20
  • مدیریت مدارس 20
  • مدیریت کاربران 21
  • موتور جستجو 22
  • کاریابی انلاین 19
  • کوتاه کننده لینک 18
  • گالری تصاویر 20
  • چت 22
  • اسکریبت های تراوین 12
  • آرشیو اندروید
  • بازیهای اندروید 104
  • نرم افزارهای اندروید 130
  • تلگرام 21
  • واتس اپ 4
  • آرشیو بازی های کامپیوتر
  • بازی های اکشن 63
  • بازی های ماجرایی 41
  • بازی های استراتژیک 39
  • بازیهای ورزشی 29
  • بازی های کودکان 37
  • بازی های فکری 35
  • بازی های مسابقه ای 30
  • کرک بازیهای کامپیوتری 18
  • رفع مشکلات رایج 19
  • آرشیو بازی های آنلاین
  • بازى هاى مرحله اى 28
  • بازى هاى ورزشى 30
  • بازى هاى فکرى 28
  • بازى هاى اکشن 31
  • بازى هاى مسابقه اى 28
  • بازى هاى تيراندازى 28
  • بازى هاى دختران 27
  • بازى هاى کودکان 27
  • آرشیو سرگرمی تفریحی خدماتی
  • اختصاصی سایت 77
  • اس ام اس 37
  • رمان و داستان 47
  • دانستنی جالب و جدید 37
  • طنز جوک و خنده دار 32
  • متن و اشعار عاشقانه 181
  • آهنگ پیشواز ایرانسل 9
  • اخبار 48
  • آموزش 43
  • بخش ویدیو های آنلاین 61
  • هک 18
  • مقاله و پایان نامه 13
  • دیگر مطالب 18
  • آگهی های رپورتاژ سایت 83
  • آخرین ارسالی های انجمن

    عنوان پاسخ بازدید توسط
    تصاویری از قدرتمندترین سلاح آمریکا که برای اولین بار آماده پرواز می‌شود 0 58 admin
    جنگ غزه؛ آمریکا برای سومین بار قطعنامه آتش‌بس را در شورای امنیت وتو کرد 0 147 admin
    موضع یمن پس از حملات آمریکایی هرگز تغییر نکرده است کشتی‌های اسرائیلی همچنان در تیررس 0 77 admin
    اولین ماهواره‌های Direct-to-Cell پرتاب شدند؛ اینترنت ماهواره‌ای برای گوشی‌های عادی 0 87 admin
    راهنمایی درباره انتخاب رشته آی تی، وضعیت شغلی استخدام در بازار کار 0 69 admin
    GTA 6 می‌تواند بزرگترین عرضه تاریخ صنعت بازی را رقم بزند 0 79 admin
    با بهترین برنامه های ویندوز 11 آشنا شوید 0 74 admin
    تصاویری جالب و دیدنی از اولین ماوس کامپیوتر 0 94 admin
    تکذیب حمله سایبری درباره اختلال اخیر اینترنت 0 166 admin
    بهترین بازی های اندروید، لیست 158 بازی جدید و نصب آنها 0 261 admin
    بهترین ترفند های جالب و مخفی اندروید که باید بدانید و استفاده کنید 0 530 admin
    سیستم عامل ویندوز فون چیست ؟ 0 687 admin
    گزینه های خرید تبلت 4G ساپورت – زیر یک میلیون تومان 0 1251 admin
    آشنایی با HyperOS – پلتفرم جدید شیائومی برای یکپارچه کردن دیوایس‌های شرکت 0 1191 admin
    ابزار نمایش شعر تصادفی از شاعران برای وبلاگ و سایت 0 901 admin

    زمان رسیدن به واقعیت: مطالعه موردی برای تحقیقات انتقادی در مورد اقدام در مدیریت خرید و تامین

    مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
    سال انتشار ۲۰۱۶
    تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۳ صفحه با فرمت pdf
    رشته های مرتبط با این مقاله مهندسی صنایع
    گرایش های مرتبط با این مقاله لجستیک و زنجیره تامین
    چاپ شده در مجله (ژورنال) مجله مدیریت خرید و تامین – Journal of Purchasing & Supply Management
    کلمات کلیدی تحقیق اقدامی، مدیریت بحران، تحقیق مشارکتی، تحقیقات در مدیریت تامین، تحقیق اقدام انتقادی
    ارائه شده از دانشگاه دانشگاه لیورپول، دانشکده مدیریت، انگلستان
    رفرنس دارد  
    کد محصول F1280
    نشریه الزویر – Elsevier

     

    مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی این مقاله (Word)
    وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
    تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۸ صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
    منابع داخل متن به صورت انگلیسی درج شده است  
    کیفیت ترجمه کیفیت ترجمه این مقاله متوسط میباشد 

     

    فهرست مطالب
    چکیده
    ۱- مقدمه
    ۲- PSM تاثیرگذار
    ۳- مورد تحقیق در عمل
    ۴- تحقیق در مورد اقدامات انتقادی
    ۵- نتیجه گیری
     

     

    بخشی از ترجمه
     چکیده
    در زنجیره های شکننده و اغلب پیچیده تامین، شکست های PSM همچنان در رسانه ها گزارش می شود، که اغلب با عواقب اقتصادی، اجتماعی و زیستی محیط مواجه است. برای تشویق سازمان ها در مشارکت مسئولانه در PSM، ما نیاز به تحقیق مشارکتی داریم. در این مقاله استدلال می کنیم که تحقیق اقدامی (AR) یک روش تاثیرگذار و مشارکتی برای مبارزه با نسخه های حاکم بر اثرات PSM است که تمایل دارند فقط بر عناصر مثبت و اغلب صرفه جویانه چیزهای ارزشمند تمرکز کنند. موقعیت های AR در هسته فرایند تحقیق تغییر می کنند، و نیازمند تجدید حیاتی تاثیر مفروضات، ارزش ها و اقدامات دیگران هستند. ما استدلال می کنیم که تحقیق PSM در صورتی دارای پتانسیل بیشتر برای نفوذ است که از یک مسئله “واقعی” حول محور عملی آغاز شود و مهمتر از همه، خود مسئله باید از طریق گفتمان با محققان, دست اندرکاران و ذینفعان مختلف به چالش کشیده شود. AR انتقادی می تواند عملکرد را از یک مفهوم فنی شرکت-محور به منظور بررسی روابط گسترده تر بین ورودی ها و خروجی ها در یک چارچوب زمان طولانی تر، دوباره چارچوب بندی نماید. ما ریسک ها و پاداش های AR انتقادی را برای محققان PSM کشف می کنیم و نتیجه گیری هایی را در مورد نقش خود به عنوان مدافعان درگیر ر تغییر منعقد می نماییم.
     
    ۱- مقدمه
    با حرکت برنامه های آکادمیک به سمت تحویل تحقیقات تاثیر گذار، الزام به چالش کشیدن مبانی دانش ما وجود دارد. فشارهای مخالف در فرهنگ دانشگاهی منتشر یا نابود به طور همزمان وجود دارند، که می توانند متخصصان را به روش هایی که کمتر خطرناک است، متقاعد کنند (Wensley، ۲۰۰۷) تا نظریه های غالب را با هم مخلوط کنند (Cova et al.، ۲۰۰۹) و مانع از رویکردهای تحقیق طولی می شوند. در نتیجه، انتقاد از تحقیقات مدیریتی، از جمله مواردی در مجلات “عالی” وجود دارد، این است که علیرغم شدت سخت گیری، مقالات به صورت الگو، قابل پیش بینی تبدیل شده اند و فاقد تخیل هستند (Alvesson et al.، ۲۰۱۶) (Bartunek و همکاران، ۲۰۰۶؛ کلارک و رایت، ۲۰۰۹). تکرار روش های هنجاری خطرات ناسازگاری عملی، عدم ارائه بینش جدید و عدم مشارکت سازمان ها و جامعه را پیش می آورد، جایی که محققان گزارش های برنامه های خود را به جای پیشروی و تاثیر گذاری بر آنها رها می کنند.
    برای کمک به ما برای پایدار بودن و تاثیر گذار بودن، تحقیقات ما باید تفکر مدیریتی را شکل دهند و با موارد پذیرفته شده توسط آن تعامل داشته باشند. این نیازمند تولید همزمان تحقیقات (از جمله مارتین، ۲۰۱۰) است و نه فقط یک ارتباط سطحی در مراحل انتشار دومین پروژه تحقیقاتی. روش های متفاوتی برای پرسیدن سوالات جدید از فرضیه های پایه در نظریه های غالب ما وجود دارند. در پاسخ دوباره به دستور کار اثرات علمی، فراخوان برای روش های متمرکز بیشتر در خرید و تحقیقات زنجیره تامین (Crespin-Mazet and Dontenwill، ۲۰۱۲؛ Pagell and Shevchenko، ۲۰۱۴؛ Touboulic and Walker، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶؛ واکر et al.، ۲۰۰۸a) نه فقط برای نشان دادن تنوع روش شناسی بلکه برای کشف مسائل عملی واقعی (کوهلان و کوهلان، ۲۰۰۲؛ گومسمون، ۲۰۰۰، Näslund et al.، ۲۰۱۰) وجود دارد. تحقیقات عملی (AR), مسئله محور (Sanford، ۱۹۷۰) هستند، اما آیا باید تحقیقات خرید با هدف فراتر رفتن از تحقیق در مورد مشکلات سازمانی و مدیریتی انجام گیرد؟

     

    بخشی از مقاله انگلیسی

    Abstract

    In fragile and often complex supply chains, PSM failures continue to be reported in the media, often with severe economic, social and environmental consequences. To encourage organisations to engage in responsible PSM, we need engaged research. In this paper we argue that Action Research (AR) is an influential, participative method to challenge the more dominant versions of PSM impacts, which tend to focus only on the positive, and often only monetised elements of what is valued. AR places change at the core of the research process, requiring critical reflexive practice of the impact of assumptions, values and actions on others. We argue that PSM research has more potential for influence if it starts from a ‘real’ problem anchored in practice, and that crucially, the problem itself should be challenged dialogically by scholars, practitioners and diverse stakeholders. Critical AR can reframe performance from a technical, company-centric notion to explore broader relationships between inputs and outputs over a longer time frame. We explore the risks and rewards of Critical AR for PSM scholars and draw conclusions on our role as engaged advocates of change.

    ۱ Introduction

    As academic agendas move towards delivering impactful research there is a need to challenge the foundations of our knowledge. Conflicting pressures co-exist in the ‘publish or perish’ academic culture that can wed scholars to methods considered less risky (Wensley, 2007), conflate dominant theories (Cova et al., 2009), and discourage longitudinal research approaches. As a result, a criticism of management research, including those in the ‘top’ journals, is that despite high rigour, papers have become formulaic, predictable, lacking in imagination (Alvesson et al., 2016) and the findings have low social impact (Bartunek et al., 2006; Clark and Wright, 2009). Replication of normative methods runs the risks of practical irrelevance, failure to provide new insights, and a disengagement from organisations and society, where scholars are left reporting the agendas rather than leading and influencing them.

    For our contribution to be sustainable and impactful our research should shape managerial thinking and engage with those affected by it. This demands co-production of research (c.f. Martin, 2010) not just a superficial communication at the latter dissemination stages of a research project. Different methods are required to ask new questions of the underpinning assumptions in our dominant theories. In response to the academic impact agenda, there have been calls for more action-orientated methods in purchasing and supply chain research (Crespin-Mazet and Dontenwill, 2012; Pagell and Shevchenko, 2014; Touboulic and Walker, 2015, 2016; Walker et al., 2008a) not just to demonstrate methodological variety, but also to explore real practical issues (Coughlan and Coghlan, 2002; Gummesson, 2000, Näslund et al., 2010). Action research (AR) is problem centred (Sanford, 1970), yet, should purchasing research aim to go further than exploring practical institutional and managerial problems?

     

     

     

    دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
    عنوان فارسی مقاله:

    زمان رسیدن به واقعیت: مطالعه موردی برای تحقیقات انتقادی در مورد اقدام در مدیریت خرید و تامین

    عنوان انگلیسی مقاله:

    Time to get real: The case for critical action research in purchasing and supply management

     
     

    تصویر : http://up.gooddl.ir/view/3411556/qqqqqq.jpg

     تصویر : http://up.gooddl.ir/view/3488069/222222222.PNG.png  تصویر : http://up.gooddl.ir/view/3455865/111111.PNG.png  تصویر : http://up.gooddl.ir/view/3411564/اینستگرام.PNG.png تصویر : http://up.gooddl.ir/view/3411565/تلگرام.PNG.png تصویر : http://up.gooddl.ir/view/3411566/توییتر.PNG.png تصویر : http://up.gooddl.ir/view/3411567/فیسبوک.PNG.png  تصویر : http://up.gooddl.ir/view/3568457/2222222222.PNG.png تصویر : http://up.gooddl.ir/view/3411581/وات ساب.PNG.png

    برچسب ها

    ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش

    نظرات ارسال شده

    ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

    برنامه های ضروری ویندوز

    آخرین نسخه نرم افزار مرورگر اینترنت موزیلا مرورگر گوگل کروم نسخه نهایی نرم افزار مرورگر اپرا به روزترین آخرین نسخه پخش کننده حرفه ای چندرسانه  آخرین نسخه پخش فایل های صوتی و تصویری آخرین نسخه حرفه ای ترین نرم افزار پخش کننده دنیا آخرین نسخه آنتی ویروس نود 32 آخرین نسخه نرم افزار فشرده سازی فایل ها آخرین نسخه نرم افزار مدیریت دانلود آخرین نسخه بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف آخرین نسخه پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز  نمایش قدرتمند و امن فایل پی دی اف

    بخش تبلیغات بک لینک سایت


    چی شد که سر از گود دانلود درآوردی؟