League of War: Mercenaries یک بازی استراتژیک هیجان انگیز با صحنه های خیره کننده جنگی بوده که در آن کاربران می توانند گزینه هایی را که تاثیر و نتایج واقعی در پی خواهند داشت، انتخاب کنند. خودتان را در این بازی اکشن که به صورت سه بعدی توسعه داده شده زنده نگه دارید تا پایگاهی قدرتمند را بسازید، ارتش را ارتقا دهید و راه را به سوی پیروزی هموار سازید.

میدان جنگ که از عناصر مختلفی شکل گرفته با یک کشمکش منحصر به فرد و سیستم جنگی مبتنی بر مبارزه مخلوط شده است.تیمی قدرتمند از بهترین ابزار آلات جنگی و نیروهای آموزش دیده را ایجاد کنید تا برای مبارزه با کمپانی های بزرگ و کشورهای قوی آمادگی کامل داشته باشید. صدها ماموریت برای تکمیل و کسب پاداش در دسترس قرار دارند و تنها کافی است تا بر روی آنها کلیک یا ضربه بزنید تا اجرا شوند و با ویژگی های جذاب خود مهارت های شما را به چالش بکشانند.

اگر ماموریت ها به زودی پایان یافت و یا چندان جذا نبود می توانید رقابت های جذابی را با همنوعان مزدور خویش به راه انداخته و نشان دهید که چه کسی می تواند ادعای پیروزی بر جهانیان را در کارنامه داشته باشد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. ارتشی از نیروهای آموزش دیده را ایجاد کنید
  2. ماموریت های متنوع و جذاب در انتظار شما
  3. امکان بازی به صورت چند نفره و آنلاین
  4. استفاده از وسایل نقلیه جنگی به مانند تانک ها
  5. پایگاه خود را در بهترین مکان ایجاد کنید
  6. انتخاب های مختلف با پایان های متفاوت
  7. گیم پلی جنگی و هیجان انگیز
  8. گرافیک خیره کننده با جزئیات مناسب

بازی League of War: Mercenaries هم اکنون در iTunes دارای امتیاز 4.4 از 5.0 و در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده را به صورت کاملا رایگان از سایتپارسی گیم دانلود کنید.


تصاویری از محیط بازی :