دانلود فیلم Romulus & Remus: The First King 2019 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی جدید رمولوس و رموس: اولین پادشاه 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

کیفیت عالی 1080p نسخه سانسور شده اضافه شد

***

توضیحاتی درباره فیلم رمولوس و رموس: اولین پادشاه 2019 :

رمولوس و رموس عنوانی متفاوت و جذاب برگرفته از تاریخ ایتالیا به کارگردانی متئو روره و تهیه کنندگی آندریا پاریس در اواخر سال 2018 ساختش به پایان رسیده است و در سال 2019 بعد اکران موفقی که داشت حال نسخه بلوری آن منتشر شده است و با دوبله فارسی در دسترس است .این فیلم تاکنون امتیاز قابل قبولی را از منتقدین و سایر مخاطبین گرفته است.

این سینمایی مهیج ساخت کشور ایتالیا می باشد . تا به الان مسلما فیلم های زیادی درباره تاریخ ایتالیا و سزار ها و برده ها دیده اید که ساخت کشور های دیگر مثله آمریکا باشد اما از ویژگی ها خوب این فیلم ایتالیایی بودن آن است چرا که همیشه یک کشور بهتر میتواند تاریخ خودش را به تصویر بکشد و ایتالیایی ها توانسته اند در این فیلم این را ثابت کنند.

ماجرای این فیلم شاید به نظرتان کمی تکراری باشد اما مسلما نباید از خوش ساخت بودن و داستان پردازی همراه شخصیت پردازی بی نظیر آن دست کشید و کمی وقت برای دیدن آن کنار گزاشت .در نقد های این فیلم آماده است که بعد از طرد رموس و رمولوس توسط سزار وقت این دو باز هم مسیرشان به سمت پادشاهی پیدا میکنند و توسط مردم پذیرفته می شوند چرا که در بین آن ها بزرگ شده اند.الساندرو بورخی در نقش رموس و السیسو لاپیک در نقش رمولوس هنر نمایی کرده اند .

 

عوامل ساخت و تولید فیلم  :

1- کارگردان : متئو روره

2- تهیه کننده : آندریا پاریس

3-نویسندگان : فیلیپو گراوینو و فرناچسکو مانییری

3- تدوین: جیانی وززوسی

4- توزیع‌ کننده: Groenlandia, Gapbusters, Rai Cinema